woensdag 9 augustus 2017

Efteling

Nee, bezoekers van pretparken zijn wij niet meer, met één uitzondering na.

Een vriendin van mij was al heel lang niet in de Efteling geweest en zou dat best wel eens willen, maarja alleen......
Wij hadden vrij, vier vrijkaartjes ( 1 is er dus niet gebruikt) en hadden dus de kans om met haar op die manier de Efteling te bezoeken. In juni 2014 zijn wij met haar naar de Efteling geweest.

We hadden alleen gezegd, lunchpakketje meenemen ( voor 's avonds zouden we wel kijken waar we terecht konden) en een flesje water.

Wist ze nog niets. Dus toen wij 's morgens in alle vroegte voor de deur stonden was ze heel nieuwsgierig en wij zeiden niets. Bij Waalwijk begon er een lichtje te branden........

Ik kan zeggen dat ze een top dag heeft gehad, net als wij, als je iemand op zo'n manier blij kunt maken ben je dat zelf ook.

Ik heb een aantal foto's uitgezocht om te laten zien hoe het was.














Misschien een beetje te donker, maar ik kon het niet laten.





Ja ook dit is de Efteling.





Ik zelf kan Ravelijn niet waarderen, misschien omdat de Efteling alleen sprookjes bevatten ooit??

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten